Ikkenytt:Vann er farlig!

Fra Ikkepedia

Gå til: navigasjon, søk
Det nye symbolet for død.
Det nye symbolet for død.

IkkeNytt: Din beste kilde for all verdens misinformasjon.

6 august, 2008 11:26

31 februar 2001 

Ledende eksperter på indremedisin har lenge visst at den farge- og luktfrie væsken, som består av to hydrogenatomer og et oksygenatom, og som betegnes H2O, er helsefarlig. Vann kan settes i sammenheng med alle kroppens sykdommer. Å drikke vann fører til krig og kommunisme. Vanndrikking settes også i sammenheng med de aller fleste større katastrofer menneskeheten har opplevd. Bil-, tog- og flyulykker forårsakes av vann, og det finnes også en klar sammenheng mellom alle typer forbrytelser og vann.

  • Nesten alle syke mennesker har drukket vann. Vann virker akkumulerende på sykdommer.
  • 99,9 % av alle mennesker som dør av kreft eller andre alvorlige sykdommer har drukket vann.
  • 100 % av alle soldater som dør i krig har drukket vann.
  • 102 % av alle FRP-velgere har drukket vann.
  • 99,7 % av alle mennesker som er innblandet i fly- og bilulykker drakk vann senest 14 dager før ulykken.
  • 95,1 % av alle forbrytere kommer fra hjem der det regelmessig ble konsumert vann.

[rediger] Bevis for langtidseffektene av å drikke vann

Blant mennesker som ble født i 1839 og som senere har slokket sin tørst med vann har det vært 100 % dødelighet. Og fangene som i forgangne tider måtte leve på vann og brød levde ikke særlig lenge - sjansene for å overleve fengselsoppholdet hadde økt betydelig dersom de kun hadde spist brødet og gitt blaffen i vannet.

Alle vanndrikkere født mellom 1869 og 1879 har skrukkete hud, har mistet flere tenner og lider av beinskjørhet og avtagende syn - dersom ikke vannet allerede har forårsaket deres død.

Straks mer overbevisende er rapporten fra et velrenommert forskerteam fra Universitetet i København: Rotter som ble tvunget til å drikke en liter vann om dagen fikk etter en 30 dager kraftig oppsvulmede mager og døde kort tid etter. Deres apetitt på sunn og næringsrik mat ble også helt borte.

Den eneste måten å unngå den fordervede effekten av vann er ganske enkelt å legge om drikkevanene. Drikk melk i stedet. Av jordens melkedrikkere er det praktisk talt ingen som har opplevd større problemer.

[rediger] Kilder

  • Forskningsinstittutet for H2O.
  • Morra di

Tilbake til Ikkenytts forside

Personlige verktøy